torsdag 17 november 2016

JAG GICK I SÖMNEN

När jag vaknade i morse visste jag att jag varit vaken inatt. Jag brukar ju minnas om och vad jag drömmer. Men just i morse hade jag inget minne av någon dröm, förutom att jag varit vaken och i köket ... det mindes jag. Och när jag sen kom ut i köket och skulle laga kaffe blev jag helt paff när jag upptäckte att kannan var halvfull. Kaffet var inte varmt. Men att det inte hade stått på mer än ett par timmar förstod jag ... kaffet var ljummet.
Jag hade alltså varit uppe mitt i natten och satt igång kaffekokaren ... och sen gått och lagt mig igen. 😁
Det är ju lite läskigt. Tänk att vakna mitt i natten och göra en massa tokigheter ... som man inte riktigt är klar över att man gör ... bara för att minuterna senare somna om. 

Nå ... nu är jag i alla fall vaken ... och har fått VARMT kaffe i mig. Snart dags att fixa till mig för en ny arbetsdag.
Ni andra får ha en toppendag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar