lördag 26 november 2016

DET BLEV MYCKET SPRING

Jag hade en fantastiskt rolig kväll med son och svärdotter igår kväll. Om man nu kan säga så av att ha sprungit i affärer. 😁
Det blev klämmande, tutande och tryckande på var och varannan leksak i de olika leksaksaffärerna. Det ena var häftigare än det andra. Och ja, hade jag haft mycket mer pengar hade jag väl gått därifrån med halva affären. hihi
Jag älskar verkligen att handla julklappar. Enda nackdelen var mina fötter. Efter att ha sprungit omkring i tre timmar hade jag så ont i fötterna att jag inte kunde gå rakt. Så när Dennis och Dessi skulle in och handla mat så fick jag lugnt sitta kvar i bilen ... kunde inte ta ett steg. 😡

Nu är det en ny dag. Fötterna värker inte längre, och jag kan starta nya äventyr. 😊
Om ett par timmar ger jag mig iväg till lilla Alexander för lite barnbarnsmys.
Ni får ha en lika spännande och härlig familjedag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar