lördag 19 november 2016

GODMORGON ...

... på er ......
Jag har varit vaken länge, länge. Tänk att man aldrig kan sova när det är helg. Nej, då studsar man upp och sätter igång med lite jobb ... så där jättetidigt när alla andra ligger och sover. 😊
Det är kanske inte så konstigt. Jag somnar ju låååångt innan småbarnen slocknar om kvällarna. Och när jag nu somnar så tidigt, vaknar jag dessutom mitt i natten och kan ofta inte somna om. Ja, jag har sagt det innan och jag säger det igen ... jag är som en pensionär, sover lite men ofta. haha

Nu blir det lite mer morgonkaffe ... och frukost. Sen blir det lite barnbarnsmys på det. Japp, den här helgen koncentrerar jag mig som vanligt på barn och barnbarn. 😁
Jag hoppas ni får en lika mysig dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst, hörs sen ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar