måndag 21 november 2016

MORGONBUBBEL

Jaha, då är det Måndag igen ... och helgen har rusat på som bara den.
Igår höll jag på till långt in på kvällen för att få fram julen. Den är inte riktigt framme än, men jag fick i alla fall gjort det mesta.
Sen blev det bara att kasta mig rak lång i sängen ... var helt slut när jag väl lade av för kvällen. 😉
Man hinner ju tyvärr inte med så mycket på vardagarna när man är på jobbet så många timmar. Man skulle nästan behöva semester veckan innan första advent för att hinna få fram allt. hahaha

Men nu blir det jobb för hela slanten ... skall snart ge mig iväg ut i kylan.
Ni får i alla fall ha en braaaa Måndag alla. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra. 😊

Ha det bäst och godmorgon ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar