lördag 5 november 2016

SLITEN

Något sliten känner jag mig efter gårdagen. Inte för jobbet i sig, utan mer för att jag satt och spände mig så mycket i bilen på vägen hem sen. Det är tur att jag inte tar bilen på mina resor alltför ofta.
Nästa resa blir på Torsdag. Men då flyger jag ... och då blir det väl snarare en annan sorts spänning. 

Det var många år sedan jag flög. Men jag minns fortfarande känslan av oro när jag klev in genom flygplansdörrarna. Och även om det är mycket kortare sträcka nu ... inte mer än en timmes flygresa ... känner jag ändå lite oro. Innerst inne vet jag ju att allt kommer att gå bra, men känslan finns där ändå ......
Dock är det väl bara att bita ihop och gilla läget. Detta är något som behöver göras, och jag är ju inte den som tvekar när det gäller jobbet. 😊

Ja, lite sliten blir man ju ändå. Jag har kommit upp lite i åren. Och stressa iväg på evenemang och tillställningar, vardag som helg, är kanske inget jag egentligen skulle orka med. Så när det kommer till en dag som idag, ja då blir jag lite extra trött.

Men jag säger som jag alltid gör ... jag får väl vila när jag blir pensionär. 😃


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar