måndag 28 november 2016

SLUTET PÅ NOVEMBER ...

... och här kunde jag sitta och sola mig minsann. 😊
Jo, men visst är det vinterkyla som råder ... överallt utom precis där solen drar fram. hihi
Jag blev lika snopen över det, som jag är förtjust över att det är så mycket ljus överallt, nu när julen är i antågande.
Och ikväll kunde jag äntligen få njuta av lite julkänsla själv, när jag äntligen fick tänt mitt första adventsljus.
Synd bara att man är så trött att man inte kan njuta ännu mer. För nu måste jag nog krama kudden i alla fall. Jag har ju mer eller mindre dygnat, så i natt kommer jag garanterat att sova som en sten. 😊

Jag hoppas ni också haft en toppenfin dag, och fått njuta av sol, värme och levande ljus.
Ni får ha en fortsatt härlig kväll ... och sov så gott. 😊






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar