torsdag 24 november 2016

EN FANTASTISK DAG

Jag hade en fantastiskt bra dag igår.
Dagen startade med ett litet morgonmingel, där vi satt och lyssnade på en riktigt intressant föreläsning. Ja, den var så bra att jag resten av dagen gick och reflekterade över vad jag hört, och vad just jag hade tagit med mig i kunskap från föreläsningen.
Man slutar ju aldrig lära sig. Och jag tror att man kan bli en bättre person för varje föreläsning man går på ... om man sållar bort det man redan har i bagaget och lägger till det man saknar. Det var sååå himla bra.
Jag kände mig på en strålande humör när jag åkte till jobbet efteråt ... det var en skön känsla. 😊
Det kommer väl att ta ett litet tag. Men jag får se hur jag nu kan förvalta mina kunskaper på bästa sätt. 😊

Nu blir det morgonkaffe och lite morgonmys innan jag ger mig iväg till jobbet.
Ni får ha en fabulous dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar