torsdag 10 november 2016

DET BLEV EN LÅNG DAG

Det har varit en riktigt händelserik ... och väldigt intensiv ... dag. 😊
Dagen började inte så jättebra precis. Det började med att flyget var en halvtimme försenat från Sturup.
När vi väl landade var det snökaos i Stockholm ... med förseningar för taxibilarna. Så det blev kö även där och innan jag väl hade fått sätta mig i taxin var klockan redan nästan 9 ... ja, det var då mötet egentligen skulle starta. Sen tog det över en timme för taxin att ta sig från Bromma till Handen, Haninge ... där vi skulle hålla till idag. Det var så klart inte taxiförarens fel. Men väglaget och all trafik gjorde det inte så lätt för bilen att komma fram.

Men det var superkul att träffa kollegor jag inte träffat IRL tidigare. Det var givande möten. Men som sagt ... väldigt intensivt, då vi höll igång HELA dagen, utan någon direkt paus förutom lunchen. 

Nu har jag landat i mitten av Stockholm City (tror jag hehe) ... och ett nytt möte väntar mig i morgon bitti. Japp ... nytt möte, nya människor, och nya intryck. Det blir säkert bra. Jag hoppas bara att det INTE snöar i morgon, så att jag kommer till flygplatsen på kvällen ledigt och lätt. 😊

Nu säger jag godnatt ... från ett snöigt Stockholm.
Jag hoppas ni haft en bra dag och fått en lugn och skön kväll. Ha en fortsatt härlig kväll och en god natts sömn.

Sov gott alla ......








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar