onsdag 30 november 2016

JUST NU

Jag skulle ju gärna vilja säga "Godmorgon" och "nu är det snart dags att ge mig iväg till jobbet", som jag för det mesta skriver om på mornarna. Men HALLÅ ... klockan är 03:21, och jag har varit vaken snart en timme. Ja ... det är omöjligt att sova. Jag hoppas att jag blir trött av lite datasurf och bloggsnack. Hmmmm??
OM jag nu somnar snart, som jag hoppas på, får man ju även hoppas på att jag hör klockan också när den sätter igång att tjuta kvart över fem.

När jag var yngre och inte kunde sova, sa folk alltid att jag skulle räkna får. Jag försökte faktiskt det men det lyckades inte. Jag har fortfarande inte kommit underfund med varför man skall räkna just får. hahaha, jag blir inte ett dugg trött av det. 😁

Nej, jag får väl hoppa i säng och se om jag kan försöka slumra något. Och hör ni inte av mig i morgon? bitti så vet ni ... då har jag försovit mig. hehe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar