lördag 5 november 2016

REGNIG DAG



Snacka om lång och regnig dag. Efter att ha spenderat hela dagen igår i Kristianstad, tog det en evighet i bilen på väg hem igen. Det var både mörkt och regnigt. Och jag som inte gillar att vara ute på vägarna i sådana förhållanden hade en klump i magen i princip hela tiden. Usch, det var ingen behaglig känsla. 😡
Ja, nu var det ju inte jag som körde. Jag hade väl i så fall stannat i Kristianstad hela natten. Men det räckte med att jag satt i baksätet och inte hade kontrollen själv, för att jag skulle känna den där oroskänslan av att aldrig komma hem. 😐
Så det var på lite vingliga ben och ett väldigt lättat hjärta jag hoppade av bilen här hemma.

Idag tar jag igen mig. Nu blir det först morgonkaffe och lite datamys ... sen får jag se hur mycket jag orkar med idag. 😊

Ni andra får ha en härlig Lördag. Var rädda om er och ta vara på dagen.
Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar