onsdag 16 november 2016

DET BLEV INTE RIKTIGT SÅ

Jag gick tidigare från jobbet idag. Inte speciellt mycket tidigare, men tillräckligt för att hinna med vad jag skulle efter jobbet ... TRODDE JAG.
Alltså ... jag har inte gjort NÅGOT av vad jag planerat. Och vart tiden tagit vägen har jag ingen aning om ... men snopen blev jag i alla fall när jag upptäckte att klockan var 21. hahaha
Ja, det var den här kvällen, det ...

Men lite familjemys hann jag med ... och lite barnbarnspussar, och käk på det. 😂
Nu tänker jag glömma vad jag missat ikväll, och bara fokusera på att komma till ro för natten. Som sagt, det kommer ju nya dagar med alla måsten. Så nu håller jag en välbehövlig kväll istället. 😊

Jag hoppas ni andra haft en kanoners dag med ett härligt avslut.
Ha nu en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar