måndag 4 juli 2016

FÖRSTA DAGEN

Första dagen efter semestern ... och jag vaknade faktiskt lååångt innan klockan ringde. Det skall bli riktigt bra att komma igång. Dock var jag ju ganska seg precis när jag vaknade ... tänkte just då att det hade varig härligt med en morgon till att sitta i lugn och ro med sitt morgonkaffe. hehe
Men jag tror nog att det blir en bra start i alla fall. Det är ju inte utan att jag saknat min dator och kollegorna. Så jag ser fram mot att komma igång 
igen. :) :)

Nu har jag inte så lång tid på mig. Har en del att stå i ... INNAN jag kan bege mig mot jobbet. Den här morgonen tar jag dessutom bussen från Dennis och Dessi, så det gäller att jag även har koll på hur/när/var bussen kör och stannar. Och jag med mitt otroligt dåliga lokalsinne lär väl förvirra mig när det väl är dags att hoppa på bussen. hahaha

Ni får i alla fall ha en strålande dag. Var nu rädda om er där ute och ta vara på dagen och varandra. Vi hörs senare.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar