måndag 25 juli 2016

LOVE FINDS YOU IN VALENTINE


Yes. Nu har jag hittat den ... filmen jag sökte där jag själv mer än gärna hade
varit huvudpersonen. "Love finds you in Valentine" är filmen man kollar in
om man, liksom jag, älskar country and western, romantik, rancher och
hästar.

Kennedy Blaine är advokatstuderande, vars föräldrar omkommer, och lämnar
deras ranch i Valentine till dottern. Hon har aldrig besökt den lilla staden
tidigare och tanken är att åka iväg och sälja ranchen.
Men när hon väl kommer dit, förälskar hon sig i stället. Och inte bara ranchen
faller Kennedy för, ranchens förman är inte heller något man bara går förbi
utan en extra blick.

Filmen är ganska ny, utkom nu 2016, och jag är så himla glad att jag lyckades
hitta denna när jag letade efter något riktigt smörigt. :) :) :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar