söndag 17 juli 2016

HÄRLIG DAG PÅ LANDET

Idag blev det en rejäl utflykt med hela familjen, då vi körde långt
ut på landet på 70-års kalas, tillsammans med svärmor.
Jag har inte varit där på flera år, och jag njöt ... ikapp med Alexander,
som tyckte det var urmysigt att springa runt och kolla in alla
djuren. hihi
Man kan bli så himla avslappnad av lantdoft, bondgårdar, lantdjur. Ja,
jag kände mig som en helt annan person när vi åkte därifrån.

Ett stort tack för allt gott vi blev bjudna på. :)

Nu blir det snart lite käk med ungdomarna innan jag drar iväg igen. Få
se om jag orkar äta någon middag. Har ju suttit krängt i mig både
smörgåstårta, kakor och tårta, så jag vill väl inte påstå att jag är
vrålhungrig. :)

... födelsedagsbarnet ...


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar