måndag 18 juli 2016

RENA JULAFTON

Yes, det kändes som julafton idag på jobbet när vi fick sprillans nya och
riktigt bra kontorsmöbler. Höj- och sänkbart så man kan anpassa sig
lite efter vad kropp och leder också vill.
Med tanke på att vi faktiskt sitter 8 timmar varje dag, så kan jag säga
att detta var absolut välkommet. :) Det är inte utan att jag känt av
lite smärta när jag gått hem vissa kvällar efter att ha suttit still så många
timmar. Nu har jag visserligen börjat promenera lite på lunchen, och det
har hjälpt en del så jag inte blir så stel. Men detta kommer att göra
det såååå mycket enklare. thihi

Nu skall en glad jag krypa ner under täcket.
Jag hoppas ni andra haft en lika bra dag och en härlig kväll. Ha nu en
riktigt god natts sömn. Hörs i morgon igen ... pigga och utvilade. :)

Sov gott alla ......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar