lördag 2 juli 2016

SATT FAST I DANMARK

hej o hå alla ...
Måste ju säga ... borta bra men hemma bäst. Jag är ganska mör i hela
kroppen efter att ha suttit flera timmar i bilen. :) Och även om vi tagit oss
en bensträckare lite då och då så känns det ändå att man suttit så länge. :)
Nu skall jag sålla bilder och kolla vad vi fått ihop. Den här gången använde
jag mig faktiskt av Teddy och Pernilla som fotografer ... det mesta
i alla fall. Jag är ju som bekant inte så jätteduktig ... ungdomarna får ofta
mycket bättre bilder. Så jag slog två flugor i en smäll ... de fotograferade
och jag kunde njuta av allt jag såg. hihi

Men en sak som jag faktiskt fick med var incidenten när vi skulle hem.
Plötsligt tog det tvärstopp på motorvägen och från Stora bältbron tronade
det upp skyhöga rökringar.
Jag blev något orolig innan jag visste exakt vad som hänt. En bil hade
fattat eld så bron var tvungen att stängas ner under någon halvtimme.
Tur i oturen att trafiken kom igång så pass snabbt ... vi hade ju faktiskt
kunnat stå kvar där mycket längre. Ja ... sitta fast i en bil i Danmark är 
kanske inte det roligaste, så jag är riktigt tacksam att räddningsmanskapet
arbetade snabbt och säkert. :)

Nu säger jag godnatt. Jag hoppas er dag varit lika spännande som min. Ha
nu en fortsatt skön kväll och en ordentligt god natts sömn.

Hörs i morgon ... sov gott alla ......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar