söndag 10 juli 2016

VART TOG SOLEN VÄGEN


Igår fick jag för mig att använda sommarkortet så jag och Beatrice åkte
faktiskt buss till Dennis och Dessi. Och i morse när jag vaknade stod det
som spön i backen. Jo, nog ångrade jag mig liiiiite att jag inte haft bilen
med mig i alla fall.
Det var ju inte precis som att jag fick ett jättesug efter att gå ut i regnet. :)
Så när jag myst och busat klart så blev det ett samtal till Teddy ... japp, han
fick komma och hämta oss. hihi
Och nu i efterhand kan jag lugnt påstå att det var riktigt skönt att slippa sitta
och hoppa på en buss. För när jag väl kom hem kunde jag i lugn och ro
sätta mig en stund vid datorn ... i TORRA kläder, och det snabbare än om
jag skulle åka buss. :)

Nu blir det lite Söndagsfeeling. Och vad gör jag då? INGENTING ...... :) :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar