söndag 31 juli 2016

VAR UPPE OCH ...

... studsade redan halv fem i morse ... en SÖNDAG. Och ändå har
jag ... i vanlig ordning ... vaknat ett par gånger under natten.
Jag hade ingen speciellt aktiv dag igår. Men framåt eftermiddagen/kvällen
var vi hos Dennis och Dessi. Och efter några timmar med lilleman brukar 
jag bli avslappnad och trött. Men igår hade jag svårt att komma till ro när
jag väl kom hem. Så det är väl antagligen därför jag fått så lite
sömn. Trodde ju dock att jag skulle sova liiiite längre än vad jag nu har
gjort. :(

Nu blir det till att fortsätta dricka morgonkaffe, medan jag väntar på att 
Beatrice skall vakna ... tar väl ett par timmar till ... minst. :)
Sen får vi se vad som händer idag. :)

Ni får ha en superhärlig Söndag alla. Var nu rädda om er där ute och ta
vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......

... gårdagens middag bjöd son och svärdotter på ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar