torsdag 21 juli 2016

BÄTTRE ÄN SÄNGEN

Jag förstår inte hur en soffa kan vara bättre än en säng. Men ja, så verkar det vara här.
Varenda gång jag sätter mig i Dennis soffa blir jag så himla trött och slocknar innan jag hinner tänka klart första meningen. 😀
Igår var inget undantag. Jag satte mig i soffan ... och sen var jag i drömmarnas land. 😀
Helt otroligt.

Och igår kväll, innan jag stack till Dennis och Dessi ... yes, vi fick finbesök på middag. Det händer inte varje dag min kära mor kommer på middag. Men igår fick vi minsann njuta av hennes och mannens sällskap vid middagsbordet. 😊

Och nu medan jag suttit här och skrivit,  har klockan bara rusat iväg. Så nu blir det till att ila.
Ni får ha en fantastisk dag alla. Var rädda om er i solen ... och ta vara på dagen.

Ha det bäst och godmorgon. ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar