söndag 24 juli 2016

VATTENLEK DE LUXE

Det skulle bli en varm dag idag, Dennis skulle bjuda på tårta, det skulle
bli kaffe och babbel ... så jag och Beatrice stack dit. Och eftersom det
nu var så varmt som det var, blev det kaffe ute på gården så Alexander
och övriga barn som kommit för att äta tårta, fick lite utelek.
Ja, nog blev det utelek alltid. Jag vet inte om barnen eller de vuxna hade
roligast, men det hela slutade i vattenkaos och vattenkrig. hihi
Jodå ... visst var det kul. Dock var det inte lika kul när vi väl kom in och jag
satte mig i köket. Det kändes inte alls skönt att ha dyngsura kläder på
sig. Men vad gör man inte för de små pojkarna ... små som stora. :) :) :)

Ja, vi hade en härlig eftermiddag. Men jag måste ju erkänna att det var
ganska skönt att komma hem och få av sig de våta kläderna. hahaha

Nu blir det sängen. Och jag kommer garanterat att slockna bra ikväll ... efter
en dag med uteaktiviteter. :)
Jag hoppas ni också haft en bra dag. Ha nu en ordentligt god natts sömn,
så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ......















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar