söndag 3 juli 2016

LITE BABBEL

En annan är ju inte van vid att hålla igång som jag har gjort dessa tre
semesterveckor. Det har inte varit många dagar där jag bara kunnat
vara och tagit det som det kommit. Det har varit mycket familjetid där
barn och barnbarn varit i centrum. Och visst har jag älskat nästan varje
minut av det. Men idag känner jag av det. 
Trots att jag vaknade tidigt idag, så har jag inte orkat något alls ... inte ens 
suttit med blogg och annat på datorn, och då är jag trött minsann. :)

Dessutom kom vi hem ganska sent från Danmark igår, vilket har gjort mig
extra seg idag. Och jag måste ju säga att jag är glad att semestern är slut. 
Jag börjar arbeta i morgon igen, och då kommer förhoppningsvis vardagen 
tillbaka igen så alla rutiner faller på plats. :) :) 

Jag har fortfarande lite kvar att dona med innan jag kan starta morgondagens
"jobb". Men jag hoppas ändå kunna hinna med att lägga in lite bilder från
gårdagens äventyr här på bloggen ... när jag väl får de från Teddy och
Pernilla. :)

Som sagt, idag blir det också en del aktiviteter. Lilleman skall återförenas
med föräldrarna och en grillning står på schemat. Vi får hoppas att vädret
tillåter det nu när det då har bestämts. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar