söndag 10 juli 2016

LÖRDAGSMYS

Jag och Beatrice åkte hem till Dennis och Dessi en sväng igår kväll för lite Lördagsmys och film.
Ja, en sväng var ju meningen. Men den där svängen blev till en hel natt. För när det väl kom till kritan, ville ingen av oss ge sig ut mitt i natten och åka buss. Och mitt i natten blev det. Klockan hann bli 01.30 innan filmtittandet var över. ☺
Nackdelen med att låna någons soffa på det där viset är att jag inte har mina egna pinaler när jag vaknar.

Men det finns inget ont som inte har något gott också ... det var härligt när lilleman vaknade och kom utspringande i köket för att ge farmor en stor puss. hihi

Nu blir det lite mer morgonkaffe. Och under tiden får ni också ha en bra Söndagsstart.
Ha det bäst och godmorgon på er.
Hörs lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar