tisdag 19 juli 2016

19:E OCH JAG SÄGER GRATTIS

Tänk att jag har sååå gamla barn ... jag som inte känner mig speciellt
gammal själv. hihi
Idag blir min liiiilla pojke 28 år. Jag säger samma som jag sagt varenda
gång hittills ... jag fattar inte vart tiden tar vägen. Ena minuten har man
små barn ... och i nästa är man någons farmor. hehe
Men ja, det är livets gång ... och den där lilla pojken är inte så liten
längre.
Ja, vi har ju haft våra duster genom åren ... sådana där typiska förälder- 
barn tjafs som "jag vill", "men du får inte", "men jag vill ju", "men du
får inte". hahaha
Nu är det han som står där och säger "du får inte". :) :) :) 
Men vi har även haft våra glädjestunder genom livet, och jag känner
mig otroligt välsignad och stolt över att vara hans mamma.

Ett stort grattis på din dag Dennis.

... och som sagt, den lilla bilföraren har kommit långt här i livet. Nu når han ju faktiskt ner till pedalerna :) :) :)

... idag händer det inte alltför ofta att han sätter på sig slips. Så vill man se honom i slips får man allt gå tillbaka en sådär 25 år något hehe ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar