måndag 18 juli 2016

A DAUGHTER'S NIGHTMARE


Det här filmtipset blev ju inte riktigt som jag tänkt från början. hihi
Jag var riktigt sugen på en ordentlig smörare, där det var rikligt med
romantik, romantik och åter romantik.
Så jag letade och letade och hittade en rejält romantisk film. Dock vet
jag inte vad som hände. För när jag startade filmen så blev det en helt
annan film.
"A daughter's nightmare" var absolut ingen romantisk film. Den visade
sig vara en thriller där jag mellan varven var tvungen att gömma ansiktet
i händerna. hahaha
Men jag blev glatt överraskad ... ja, filmen var ju bra. :)

HANDLING:
Dana förlorar sin man och träffar kort därefter Adam, som också förlorat
sin fru bara några få månader tidigare.
De träffas i en sorgegrupp. Adam verkar vara genuint välmenande och
försöker få Dana att slappna av och gå vidare ... utan sin man.
Men allt är inte som det verkar.

Och mer tänker jag givetvis inte berätta. Men jag kan säga att den verkligen
är bra. Har ni inte redan sett den, så gör det. Ja, om ni gillar thrillers, vill
säga.
Filmen är från 2014, och har skådespelarna Victoria Pratt och Paul
Johansson i huvudrollerna. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar