tisdag 5 juli 2016

FÖRSTA DAGEN

Igår var det första dagen efter semestern. Allt blev ju lite småtokigt ... tappade helt bort det här med att ha med mig mat till jobbet, något att dricka, och annat som jag brukat fylla på under dagarna. :)
Så jag fick istället ge mig ut på lunchrasten. Det är inte ofta jag använder hela timmen till min lunchrast, men igår blev det så. Det var så himla fint väder ... även om det blåste till mellan varven. Kände bara att jag inte ville in till kontoret. Så jag satte mig i en liten oas mitt i stan och filosoferade och funderade. Tror det är första dagen på väldigt länge som jag faktiskt suttit helt allena med endast MINA tankar runt mig. :) :) :) Och det var riktigt behagligt ... precis vad jag behövde. :)

Man borde göra det lite oftare ... bara ge sig ut på lunchen så man får vitamin från ljuset och lite luft.
Att bara sitta inne i hela 8-9 timmar kan göra vem som helst såsig i huvudet. Alla behöver ju den friska luften ... om så bara för någon halvtimme. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar