torsdag 28 juli 2016

SKULLE TA EN BUSS TIDIGARE

Jo, men det var ju meningen. Trots att jag skulle hinna med massor innan jag begav mig till jobbet idag, var jag hur tidig som helst. Så trots att jag försökte dra ut på tiden, blev det ändå så att jag gick hemifrån tidigare än vad jag brukar.
Och just idag valde den tidigare bussen att utebli ... helt och hållet. Och med sommartiderna är det tillräckligt många extra minuter ändå ... utan att man skall behöva vänta ytterligare.
Det är inte det att jag missar jobbet ... jag är tillräckligt tidig ändå. Men jag är som ett barn ibland ... jag HATAR att vänta. hahaha

Nu är jag iallafall på väg ... trots väntan. Och nu väntar en härlig arbetsdag.
Ni får också ha en härlig och fantastisk dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra. ☺

Godmorgon alla ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar