tisdag 5 juli 2016

KVÄLLENS ROLIGA

Vissa saker går ju inte att göra något åt ... såvida man inte vill att sjukvården skall göra något ingrepp. Nej, det vill INTE jag.
Jag har alltid sagt att jag inte snarkar. Ja, det är ju alltså vad jag trott ... det blir ju lite svårt att kolla det på sig själv. hehe
Men på senare år har jag varit så illa tvungen att lita på det ... speciellt sedan mina barn spelade in en liten sovsnutt för några år sedan. Och jag kan lova, jag snarkade ... både högt och mycket. hihi

Nu är det dags igen. När jag övernattade hos Dennis och Dessi härom natten, vaknade jag utvilad och pigg dagen efter. Dennis och Dessi däremot ... de såg ut som två zombies som precis kommit ur en slumrande sömn men inte vaknat än. De hade inte sovit på hela natten. Anledning; mor/svärmor låg på soffan och sov. hahaha
Så ikväll när jag var dit en sväng fick jag en present ... snarkklämmor. Tror de tänker att jag skall övernatta där fler gånger. :) :) :) Och sova ... ja, det vill de ju.
Får väl ta och testa dessa då ... så omgivningen kan få lite sömn. hehe

Nu går jag och knyter mig. Ni får ha en fortsatt skön kväll och får en god natts sömn på det. 
Godnatt alla och sov så gott. :) :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar