lördag 30 juli 2016

TIDIGA MORGONTANKAR

Det är en djungel där ute bland mobil- och bredbandsabonnemang ... jag
blir ju helt snurrig.
Jag fick en försäljare på halsen, som givetvis lurade på mig ett nytt
avtal med min mobil. Och jag som är så dålig på det här med teknik,
abonnemang och ja ... hela den biten, tyckte det lät jäääättebra ...
ända tills jag började kolla på avtalet.
Eller ... Dennis kollade på avtalet ... och alla mina mååååånga abonnemang
som jag helt plötsligt upptäckte att jag hade, både mobilabonnemang
och bredbandsabonnemang. Alltså ... jag har gått och betalat för en massa
datasurf som jag inte ens utnyttjar. Hmmmm ......

Tur man har ångerveckor i sådana här fall. För nu tror jag banne mig att
jag måste omvärdera liiiite ... kan ju inte gå och betala en massa pengar
helt i onödan.


2 kommentarer:

  1. Du borde säga upp alla och kolla på en jämförelsesida, t ex http://bästamobilabonnemanget.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det har varit min tanke också. Tänker göra det när detta abonnemanget går ut i slutet på året. Men bästamobilabonnemanget.se har jag aldrig hört talas om. Så det blir värt att kolla in. Tack för tipset. :) :)

      Radera