måndag 11 juli 2016

INGET BIBLIOTEK LÄNGRE

Nu är snart mina böcker ett minne blott. Igår körde jag igång
det sista med mina 5 sista påsar av böcker ... och nu åker de
till de som vill ha.
Känns lite märkligt att bli av med allt som jag samlat på mig
genom åren. Men samtidigt skönt att bli av med allt som jag inte
har någon glädje av längre. :)
Dock tror jag att jag satt lite föööör länge med detta igår kväll. Kom
ju inte i säng förrän långt efter midnatt. Så det är väl inte så
konstigt att jag sitter och halvsover framför kaffet nu. :)
Det är bara att hoppas att jag får dagen till att gå riktigt snabbt idag.
Och ikväll blir en förhoppningsvis en något tidigare kväll. :)

Jag hoppas ni andra vaknat och är lite piggare i alla fall. Ni får ha
en fantastisk dag. Var rädda om er där ute och ta vara på dagen och
varandra.

Nu måste jag sluka kaffe i massor så jag vaknar till liv.

Ha det bäst ... hörs sen. :)
Godmorgon på er ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar