onsdag 13 juli 2016

HEMMA

Nej, det blir inget kontor för mig idag. Jag får istället försöka kämpa
med jobbet hemifrån, eftersom jag inte riktigt känner att Beatrice
är så pass att jag vill lämna henne ensam.
Får lite dåligt samvete av att vara från jobbet. Även om jag får gjort
vad jag skall hemifrån så är det ju ändå inte riktigt samma sak som att
faktiskt sitta på kontoret där allt annat händer.
Men jag får ta det också. Själv mår jag inte dåligt så jag tror att om
Beatrice bara får vila ordentligt idag, så kommer jag säkert att kunna
ge mig av till jobb i morgon.

Nu blir det lite morgonkaffe innan arbetsdatorn startas. Lika bra att
sätta igång tidigt på morgonen när jag ändå bara sitter här. :)
Ni får ha en fantastisk dag alla och var rädda om er där ute.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar