onsdag 6 juli 2016

SAFARI GRILLEN I LEJONPARKEN

Nej, jag har inte glömt att jag skall lägga in bilder från vårt besök 
i Lejonparken. Jag har inte alla bilder på min dator än ... men det 
kommer, det kommer. :) :) :)
Så jag börjar bakifrån med det lilla jag har ... MATEN. För givetvis 
avslutade vi vårt besök med att tanka våra magar så vi skulle orka 
med hela färden tillbaka till Sverige. :)

Är det något Danskarna kan så är det att fylla tallrikarna. Alltså, jag 
beställde en hamburgertallrik och fick dubbelt. Blev så mätt så jag 
nästan sprack. Hade jag visst att vi skulle få såååå mycket, hade jag 
nog lätt kunnat dela portion med någon av de andra. haha
Men det var riktigt gott ... jag kan absolut rekommendera Safari grillen, 
om ni gör ett besök till Lejonparken.

Safari grillen är omgiven av två stora lekplatser där man absolut kan 
släppa barnen en stund om de inte orkar vänta medan man själv äter 
upp ... ja, om de har åldern inne vill säga. hihi
Det är så himla mysigt där.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar