torsdag 12 juni 2014

TONIGHT'S DINNER

"Dillstuvad potatis med korv & picklade grönsaker". Antingen var det veckans bästa maträtt ... eller så börjar jag helt enkelt friskna till hehe. Såååå skönt att jag äntligen har börjat äta ordentligt ... och framförallt att det faktiskt smakar något. Ja, ikväll smakade dillstuvade potatis och korv riktigt gott. :) 

Ikväll har det som sagt vilats här hemma i massor. Kände mig något utslagen när jag kom hem tidigare, inte så konstigt ju eftersom jag mer eller mindre legat pall hela veckan.
Jag tar igen det med råge och har myskväll som bara den här ikväll.

Nu tänker jag säga godnatt och njuta lite till av mys och lite TV-tittande. Hoppas ni har haft en bra kväll och får en god natts sömn.
Godnatt alla och sov så gott. :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar