torsdag 12 juni 2014

GLASS I STORA LASS

Det var härligt att få komma ut i solen ett litet tag nu när jag kuckelurat här hemma flera dagar. Inte för att jag precis känt att jag velat ge mig iväg, med mina krämpor. :)
De senaste åren har inte killarna känt någon speciell lust till att fira skolavslutning, så det har bara varit jag och Beatrice, följt av pappa och mormor så klart. Men i år när bara jag och Beatrice skulle iväg tyckte Teddy att han också skulle vara med på en hörna. Själv blir jag bara glad när mina barn hänger på när vi skall göra något. Så det fick bli lite kvalitetstid med BÅDE Beatrice och Teddy.
Det är alltid kul att babbla med Teddy, han är både snabbtänkt och har roliga svarskommentarer på lut hela tiden. Så vi hade en hel del skratt på vägen.

Men det är skönt att vara hemma igen. Kände mig lite smått matt och skakig nu när vi väl kom hem igen efter flera dagars sängliggande. Så nu blir det vila i massor resten av kvällen ... tror jag. hehe




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar