fredag 13 juni 2014

DAGEN BÖRJADE STRÅLANDE

Godmorgon alla solstrålar.
Jag kunde egentligen inte vakna till på ett bättre sätt än vad jag gjorde denna morgon. Precis när jag satt mig ner framför datorn med en rykande kopp kaffe framför mig ringde min älskade son. Han hade bara allmänt tråkigt och ville fördriva tiden lite. Vem tycker att det är kul att fördriva tiden med sin gamle mor? Japp, Teddy han ringer mer än gärna när han har tråkigt ... blir lika glad varje gång. :) :) 
Det blev en hel timmes härligt tidsfördriv innan jag klickade in mig här.

Jag känner mig bättre än vad jag gjort på länge. Till och med ledvärken som jag brukar ha på mornarna är borta denna ljuvliga dag. Vet inte om det beror på Teddys smittosamma glädjeyra eller det faktum att jag inte har städat på en hel vecka. Men bra känns det i alla fall.

Nu är det morgonkaffet, min dator, och min egentid som gäller någon timme framöver. Jag hoppas ni också har börjat er dag på ett lika fantastiskt sätt. Ha en fortsatt mysig dag och var rädda om er där ute.


4 kommentarer:

  1. Det är säkert Teddys smittosamma glädje.När du har städat färdigt får du gärna komma hit o fortsätta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, komiskt du är. Nej, jag tänker faktiskt hålla helg nu ... och INTE städa något. Vill ju inte få ledvärk i onödan inte. :) :)
      Ja, Teddy kan verkligen få en på ett riktigt strålande humör.

      Radera
  2. man blir hungrig av alla dessa fina maträtter ni gör

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med, man blir hungrig när man ser sådana bilder. Och det är verkligen roligt att testa på det.
      Jag hoppas också att det kan vara lite inspirerande när man inte riktigt vet vad man skall hitta på till middagen. :)

      Radera