lördag 7 juni 2014

KVÄLLENS FILM OCH MIDDAG

Okej, den här dagen var kanske inte precis som jag väntat mig och uppskattade. Men den har i alla fall sprungit iväg ... precis som alla andra dagar.
Och eftersom jag nu har den här underbara familjen jag har så blev det både middag och efterrätt. Japp, efterrätten kom Beatrice med ... tyckte väl att mamma skulle bli ännu större. hehe

Just nu sitter jag och tittar på "Freaky friday". Den är så superrolig, har sett den flera gånger. Och eftersom jag ändå inte kommer kunna somna så bra ikväll så får det bli den och någon film till ... tror jag. Som sagt, den här dagen har varit allt annat än normal ... inte konstigt om jag nu kommer att ligga vaken ett antal timmar. :(

Men jag säger i alla fall godnatt till alla er andra som snart lägger er. Jag hoppas ni haft en härlig kväll och får en god natts sömn.

Sov gott alla och dröm sött.

... dagens middag, "grillade kycklingklubbor, pastasallad med grillad paprika & krämig vitlökssås" ...




... Molly fick också lite mat. Men jag tror inte hon gillade oliver, eller vad tror ni? hehe ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar