söndag 8 juni 2014

NY DATORMUS TROTS ALLT

Igår hade jag ju väldigt stora problem med datormusen. Jag svor och hade mig. För som jag sa ... det är fruktansvärt frustrerande när det inte fungerar som man vill. :(
Eftersom allt blev annorlunda och jag rusade iväg hemifrån så var Dennis gullig nog att fixa en ny sådan åt mig, tillsammans med en ... ROSA musmatta. :) :) OCH vilken skillnad det är nu alltså. Pilen rusar runt på dataskärmen så jag själv knappt hinner med. Ja, det är precis så jag vill ha det. :) 

Nu är det morgonkaffe som gäller. Måste ha mycket i mig efter den här natten ... som har varit allt annat än lugn och skön. Drömmarna har avlöst varandra och jag har som vanligt varit vaken större delen av natten. Så ja, nu blir det MASSOR av kaffe.

Ha en fantastisk Söndagsmorgon alla och var rädda om er.

GODMORGON



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar