fredag 1 januari 2016

OCH SÅ VAR DET 2016

Godmorgon världen!!!

Jag hoppas ni mår bra idag. Själv mår jag oförskämt bra. Inatt
var jag riktigt sliten ... jag var både trött och hade ont i kroppen. Och
inte vågade jag ta någon tablett heller eftersom jag faktiskt hade
druckit lite alkohol. Jag fick tvinga mig att sitta rakt upp i soffan och
inte kila vidare till min säng. Jag ville ju så klart också vara vaken
tills 00-slaget.

Men nu vänder vi blad och idag blir det bara vila, vila, vila ... innan
vardagen börjar igen.
Det har börjat riktigt bra ... med morgonkaffe och dagens första
film på TV för min del. 

Och ni får också ha en bra start denna första dagen på detta nya år.
Var nu snälla mot varandra där ute och ta vara på dagen.

Ha det bäst ... hörs sen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar