torsdag 28 januari 2016

NU FLYTTAR VI

Ja, jag hade ju önskat att det var jag och min familj som flyttade.
Men nej, riktigt så bra är det inte.

Man kan väl säga att företaget expanderar och  flyttar en del av 
verksamheten, och däribland administrationen.
Jag är riktigt taggad av flytten. Dock känns det samtidigt lite
vemodigt. Jag har lärt mig att älska de här korridorerna där jag
nu gått i snart ett år, arbetskollegor som man mött flera gånger
varje dag, det lilla kontorsrummet som man nött dag ut och dag
in. :)
Så det är klart att jag kommer att sakna det. Men det känns ändå
bra. Lite nytänk, nyskapande ... och något av en nystart. Det behöver
man ibland, så jag tar tacksamt emot det.

Det kändes riktigt konstigt när vi packade ner alla våra saker, fällde
ihop bord och såg kartongerna växa. Så tomt det såg ut.
Men nu ser vi framåt. Och nästa vecka blir det inte lika tomt när nya
lokalen fylls med våra tillhörigheter. hihi





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar