onsdag 20 januari 2016

TUMMEN MITT I HANDEN

Japp, det är jag det ... jag har verkligen tummen mitt i handen.
Jag kan absolut läsa beskrivningar och bygga efter det. Men när det
kommer till precision, spika, skruva osv. Nja, jag har inget bra
ögonmått och har svårt med att se om det sitter rakt eller inte.
Så badrumsskåpet som jag håller på att sätta ihop har legat utspritt
nu i flera dagar på sovrumsgolvet.
Igår satte jag igång igen ... med resultatet att jag fick sätta ihop den
ena väggen flera gånger ... skruven kom inte tillräckligt långt in och
inte helt rakt. hehe

Ja, jo, jag kan ju inget annat än skratta åt det. Jag är annars den
personen som brukar tycka att man klarar allt man sätter sig
för. Men den här lilla detaljen missade jag i all hast ... jag är
verkligen urusel på att sätta ihop möbler. :) :) :) 

Ja, det är bara att fortsätta projektet. För som sagt, jag måste ju
ha ihop det. :) :) :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar