fredag 22 januari 2016

DET JAG BRINNER FÖR

Är det något jag verkligen brinner för så är det släktforskning. Jag
har startat flera gånger, men har aldrig riktigt kommit så långt, vet
inte så noga hur jag skall gå till väga.
Tror det går lite hand i hand med min besatthet av "dåtid". Jag är
ju som bekant väldigt intresserad av saker och ting från
1700 - 1800 tal.
Nu har jag åter igen satt igång en liiiiten del av en släktforskning.
Får se hur långt jag kommer den här gången.
Jag registrerade mig härom dagen på "myheritage" för att få lite
tips och hjälp på vägen.
Inte för att jag blivit så mycket klokare för det. Men jag tycker
det är väldigt intressant. Och kanske ... bara kanske ... hittar jag
något intressant längre tillbaka i tiden.

Om inget annat så kanske jag får besked om varför jag är
så besatt av dåtiden. hahaha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar