tisdag 19 januari 2016

INGEN LUGN MORGONSTUND

Ja, det var ju ett tag sedan jag själv hade småbarn på mornarna. En
annan sitter helt utslagen, är supertrött och försöker vakna till liv
med mitt morgonkaffe. Och lilla Alexander vägrar låta någon annan
än farmor fixa till honom ... eller något alls. Tror han känner på
sig att jag helst av allt bara vill sitta tyst för mig själv. :) :) :)
Den lille busen. :)
Jag kanske inte piggnar till så värst mycket. Men OJ vad jag smälter
när han kommer med sina snuttisar och sin nalle och tittar på mig
med sina små barnaögon.

Nu skall jag FÖRSÖKA hinna fixa till mig själv också innan det är
dags att köra Beatrice och Alexander till dagis och vidare till jobb.
Ha en bra dag där ute. Var rädda om er och ta vara på dagen
och varandra.
Ha det bäst ... hörs sen.

Godmorgon på er ...... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar