tisdag 5 januari 2016

HAR ...

... sovit i omgångar här hemma nu ikväll ... snacka om att vara trött.
Skulle tro att all utomhusaktivitet gjort susen så jag verkligen har
tröttats ut. :) :) 
Ja, jag stack ju ut med lilleman innan idag när det väl hade snöat. Klart
att han skulle få åka lite pulka.
Jag är annars inte den som är stormförtjust i snö. Men när det nu satt
igång ett litet snöoväder, så kan jag ju tycka att det borde komma så
pass mycket att det åtminstone vart lönt att ta ut pulkan. Men det var
så lite snö att det nästan var stört omöjligt att dra den ... ännu svårare
att åka ner för någon kulle. :( 
Ja, ja. Ut kom vi ... och åka pulka fick han ... även om det bara var en
stund. Och givetvis älskade Alexander varenda minut. hihi

Nu blir det sängen för min del. Jag är fortfarande trött, trots att jag slumrat
flera gånger ikväll. Och i morgon kommer jag inte att behöva ge mig ut
tidigt på morgonen.
Jag hoppas er dag också varit bra. Ha nu en fortsatt skön kväll och få er
en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar