lördag 30 januari 2016

MITT I NATTEN

Fastnade framför några avsnitt av "Förhäxad" och glömde totalt
bort tiden ... och ja, nu är det mitt i natten, känns det som.
Jag är otroligt pigg fortfarande ... lite märkligt när det gäller mig. hihi
Men det får nog bli lite mer förhäxning. Och det är ju Söndag i morgon,
så inte gör det något om jag skulle sova lite längre.

Jag hoppas i alla fall att ni haft en strålande dag och en riktigt
härlig kväll.
Nu får ni sova så gott alla söta så hörs vi i morgon. Ja, jag berättar
mer i morgon om dagen som varit.

Natti natti...


2 kommentarer:

  1. Åh förhäxad!! Så längesen, var såg du det någonstans?? Vill också :(

    Hoppas allt är bra med er. Kramar //Emelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har DVD-skivorna ... alla säsonger. Så när jag känner mig extra förhäxad är det bara till att ta fram. :)
      Och jodå, allt är bara bra. Med dig också hoppas jag. :)

      Radera