onsdag 20 januari 2016

FICK HÖRA ...

... att filmen som laddades upp här på bloggen igår med
Bandit inte fungerade att kolla på. Det är som vanligt när jag skall
ladda upp egna filmer, jag gör det så sällan att jag aldrig riktigt
får till det.
Satt och kollade lite på det igår kväll och nej, jag fick inte till det då
heller.
Jag blev så frustrerade när det inte gick som jag ville, så jag stängde
datorn och somnade istället. :) :) 
Filmen SKALL upp, så det kommer väl så småningom när jag plötsligt
får en aha-upplevelse. hihi

Nu blir det morgonkaffe så jag vaknar till liv ... sen en ny och härlig
dag på jobbet.
Jag hoppas ni hade en bra kväll igår och vaknade i morse på allra
bästa sätt.
Ni får ha en riktigt bra dag. Var rädda om er där ute och ta vara
på dagen och varandra.
Ha det bäst ... hörs sen.

Godmorgon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar