söndag 17 januari 2016

JAG ÄR ...

... vråååååltrött, precis som jag tänkte i morse. Så ja, det kommer att bli
en väldigt tidig kväll för mig.
Jag har inte varit hemma så länge än. Jag och Beatrice landade hos
Dennis ikväll igen.
Japp, Dennis, Dessi och lilla Alexander har haft Mexicotema där
hemma i helgen, det har varit tacco i alla dess former ... både middag, lunch ...
och middag igen.
Idag bjöds det på Taccopaj. Det var så gott att jag givetvis åt mer än
vad jag borde. Sitter här med sårig mage till följd av alldeles för
god mat. hahaha

Nu säger jag godnatt, innan jag bokstavligt talat sitter i köksstolen och
somnar. Jag hoppas ni också haft en bra dag, det har jag haft.
Ha nu en fortsatt skön Söndagskväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ...... 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar