onsdag 6 januari 2016

VAKNADE

Vaknade supertidigt av hosta, täppt näsa och världens huvudvärk. Det
kändes nästan som en riktig baksmälla.
Det var bara till att ta lite medikamenter och försöka somna om en
stund.
Och det var en himla tur att jag faktiskt lyckades somna om. Vaknade
nu och mår såååå mycket bättre. Ja, jag vaknade faktiskt med ett
leende. :) :) 
Jag hoppas jag kan må så här hela dagen. Har ju en del jag måste hinna
med idag ... besök på kyrkogården, ett Ikeabesök och ja, det kräver ju
att man mår ganska bra om man skall fara runt.

Nu blir det först lite mer morgonkaffe så kroppen kommer lite mer i
balans. :)
Jag hoppas ni andra får en bra dag idag. Var nu rädda om er där ute,
och ta hand om varandra.
Ha det bäst så hörs vi lite senare.

Godmorgon på er. :) :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar