torsdag 14 januari 2016

SNÖKAOS

Ja alltså, det vart kanske inte snöstorm eller snökaos. Men i mitt
huvud, som inte alls gillar snön när det kommer till trafiken, vart
det snökaos. Och jag satt i morse på jobbet och funderade allvarligt
på om jag skulle köra hem innan det verkligen blev snöstorm.
Nej, jag stannade givetvis. Och tur var det ... för inte var det snöstorm
precis. Dock var det mycket snö i alla fall när jag kom ut strax
efter 17.00. Och det var till att hålla tungan rätt i mun ute i
trafiken.
Hem kom jag i alla fall. Och nu får jag hoppas att det lugnar ner
sig med snön så jag kan komma till jobb sista arbetsdagen den
här veckan.

Nu säger jag godnatt. Jag hoppas ni inte fastnat i snöbyar eller
snökaos. Ha en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts
sömn.

Sov gott alla ...... 




... hemmagjord pytt blev kvällens middag ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar