torsdag 14 januari 2016

HUR DET GÅR

Jodå, jag är varm i kläderna. Jag älskar fortfarande mitt arbete. Men
framförallt älskar jag att ha något att göra på dagarna.
Stämningen har också höjts väldigt mycket. Själv försöker jag att
hålla mig lite i bakgrunden och inte ta för mig alltför mycket. Och om
jag gör vad JAG skall göra och inte blanda mig i allt annat blir det så 
mycket bättre.
Så det är det jag gör nu. Jag låter alla andra härja, sitter för det mesta
och pumpar ut mina rapporter ... och det går så himla bra.
Det är så här det skall vara ... nu mår jag som bäst. :) :) :) 
Jag behöver ju som sagt inte bevisa vad jag går för, vet redan själv vad
jag kan och inte kan.

En annan viktig sak är att jag lärt mig folket runt mig. Det blir också
så mycket bättre ... då blir det varken dålig stämning eller några
konflikter. 

Så ja, just nu älskar jag mitt liv, mitt arbete ... och mina dagar, som är
väldigt väldigt långa. hihi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar