lördag 16 januari 2016

MINA FREDAGAR

Fredagskvällar är uppenbarligen inte min grej. hihi
Varenda Fredag slocknar jag innan jag hunnit med något annat.
Satt här igår kväll en stund efter att vi käkat middag och tittade lite
på TV. Och sen minns jag inget mer ... förrän jag vaknade klockan
fem ... med påslagen TV, tänd taklampa och datorn liggandes på
golvet. Jepp ... jag hade slocknat. hahah
Som sagt, fick inte gjort något annat än att jobba, äta ... och sova. :)
Idag däremot lär jag ju få hur mycket som helst gjort ... med min
tidiga morgon.
Så jag tänkte passa på att jobba lite nu när jag strax fått i mig
tillräckligt med kaffe. Det finns inte så mycket man kan dona
med vid den här tidiga timmen. Så det får bli lite datorjobb, så
jag inte väcker resten av huset. :)

Ni får ha en fantastisk dag alla. Var rädda om er och ta vara på
dagen och varandra.

Ha det bäst ... godmorgon på er ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar