fredag 29 januari 2016

DET BLEV ...

...  en lång dag idag också. Trots att jag suttit hemma vid köksbordet
har det inte varit läge till något annat än jobb, jobb, jobb.
Så nu är jag helt slut. Riktigt trött ... på ett väldigt bra sätt. :) :)
Och till lunch blev det ... två clementiner. hihi
Japp, jag har varit helt avskärmad.
Det är ganska härligt att jobba hemifrån. Man slipper fixa till sig ... 
ge sig ut på morgonen ... behöva ge sig ut på kvällen när man skall
hem från jobbet. Ja, det finns många fördelar.
Men gissa vad? Det blir ganska tråkigt i längden. Mellan varven
idag fick jag skicka ett mail till min arbetskollega ... bara för att
fråga hur det gick hos henne. Det blev liiiite för ensamt. Så nog
saknar jag kontoret alltid. hihi

Nu väntar sängen ... nackdelen med att sitta 9 timmar framför
datorn, man blir bara föööör trött.
Jag hoppas ni andra haft en superhärlig dag. Tröttsam dag till
trots har jag faktiskt också haft en kanondag ... älskar ju mitt
jobb. :) :) :)
Nu får ni ha en fortsatt bra kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla söta ...... 

... dagens middag, efter arbetsdagens slut :) ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar